1. Gražinimo sąlygos ir terminai
1.1. Mes suprantame, kad kartais gali kilti poreikis grąžinti arba keisti įsigytas prekes. Mūsų gražinimo politika yra sukurta, kad užtikrintų jūsų patogumą ir pasitenkinimą.
1.2. Klientai turi teisę prašyti grąžinti prekes per 7 dienas nuo prekių gavimo datos.
2. Būklės reikalavimai
2.1. Grąžinamų prekių būklė turi būti nepažeista, neįtraukianti jokių naudojimo ženklų, ir turi atitikti pradinę būklę.
3. Grąžinimo proceso žingsniai
3.1. Norint pradėti grąžinimo procesą, klientas turi susisiekti su mūsų klientų aptarnavimu el. paštu ar telefonu. Klientas turi pateikti šią informaciją:
Užsakymo numerį
Prekių pavadinimus ir kiekius, kuriuos norima grąžinti
Priežastį, kodėl norima grąžinti prekes
3.2. Po grąžinimo prašymo peržiūros ir patvirtinimo, klientui bus suteikta išsami grąžinimo instrukcija.
3.3. Klientas turi grąžinti prekes 7 dienų laikotarpyje nuo grąžinimo prašymo patvirtinimo datos.
4. Grąžinimo priėmimas ir grąžinimo sumažinimas
4.1. Prekės bus tikrinamos dėl būklės ir atitikimo pradinėms sąlygoms.
4.2. Jei prekė atitinka grąžinimo sąlygas, klientui bus suteikta galimybė gauti pinigus arba pasirinkti pakeisti prekes į kitas prekes iš mūsų asortimento.
4.3. Jei prekės būklė neatitinka grąžinimo sąlygų, grąžinimo sumažinimui gali būti taikomos sąnaudos pagal prekės būklę.
5. Grąžinimo informacijos
5.1. Visus grąžinimo prašymus ir klausimus klientai gali siųsti el. paštu adresu: info@kaziuko prekyba.lt darbo valandomis.
Paskutinį kartą atnaujinta: 2023/09/25